Jacsons ridbyxor

Har ju beställt kavaj nu, men ska beställa ridbyxor från samma sida. Vita som ska vara till tävling. Eftersom jag fick ta mindre strl än vanligt på kavajen då Jacson tydligen är stor i strl (iaf på kavajen), så undrar jag om det är samma sak på ridbrallorna? Någon som har erfarenhet av Jacsons ridbyxor?

De modeller jag väljer emellan heter Emma och Kajsa. De är nästan likadana fast den ena modellen har låg midja och den andra hög. Känner nog mest för de höga, men de är skillnad storleksmässigt oxå. Emman är 36-42, och Kajsan 150-170cl. Så där kommer storleksfrågan in, är de normala i strl? I normala fall ska jag kunna ha 36 och 170, men är dom stor i strl så kanske jag behöver en 160cl, och då blir det ju modellen Kajsa.

HJÄLP! :)


Modellen kajsa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0