Snacka om...

att mina läsare försvann under dessa 3dgr jag var i sthlm. Haha! Jag som blivit så lycklig att dom ökat två dgr innan jag åkte till det antal jag hade dom första dagarna i bloggen, askul! Men iaf, nu har ni sänkt ner er.. haha..

Men lugn, imorgon startar Bellans uppdatering här igen! ;) Imorgon blire en uteritt för min och B's del, får se hur honr är. Update kmr såklart. Och på söndag blire förhoppningsvis hoppning. Hoppas på en minst lika taggad B som sist! ;)


Kan iaf skriva om två av dagarna som Emma haft henne. En kort liten update. Första dgn red dom en längre tur, B hade varit mjuk och trevlig och arbetat på ärligt. Dagen efter minns jag inte, nu i skrivande stund. Men det var väl inget spec. att skriva om I guess.. Ikväll tror jag dom ridit bort och badat en sväng. ;) Får se sen..

Men iaf, update imorgon!! BELLIE-update!! Det blogen är till för (mest). :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0