Wohox2!!

Woho! :D Såg nyss att igår så var ni läsare uppe i det antal jag hade första dagarna igen, när bloggen var som ny. Kulkul! Hoppas ni fortsätter såhär. ;) Och säg bara till om ni vill att jag skriver/fotar om något speciellt.

Sen så fick jag nyss ett sms om att mitt paket har kommit,
dom vita ridbyxorna och kavajen!! Fatta vad spännande. Jag hoppas verkligen att det passar.. men min magkänsla säger annat. :o Ridbyxorna lär vara för stora och kavajen för kort i ärmarna. Haha det känns bara så. ;o Upp till bevis! :D

Kommer kanske in bilder sedan på grejerna, vi får se! ;)

Sen ska jag till älskade Bellabus. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nånting ute i skogen. Är inte sådär jättepepp faktist, så det blir nog någonting lungt. Kanske skrittjobb en kortare sväng?

Vad ska ni göra med era skönheter idag? :)

Kommentarer
Postat av: M

För mig blir det klättring med tjejen!

2010-08-31 @ 15:21:14
URL: http://mildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0