I torsdags..

..tömkörde Emma lilla B! Som sagt, och nu har hon uppdaterat om hur det gick på sin blogg. Gick tydligen sjukt bra! Emma är så himla duktig, finns ingen bättre än henne. Jag är så lyckligt lottad som haft med mig henne genom hela min resa med B, och utan henne vet jag inte var vi hade varit idag? Det hade nog inte slutat så bra iallafall. Jag är oerhört tacksam som har dig, Emma i mitt och Bellas liv. <3

http://stallpaarni.blogg.se/2010/december/tomkorde-bellan.html#comment

Nu blir jag ännu mer sugen på att lära mig tömköra ordentligt, skulle vara superkul om jag fick till det. Anledningen till att jag inte ens försöker är för att jag känner mig så otroligt värdelös på det, när jag väl försökt.. Det har bara gått åt skogen. Men så får man inte tänka! ;) Så ska försöka ta några lektioner för Emma och se om det är värt ett försök. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv. Aw tack! <3 Och det är klart att du ska lära dig att tömköra! ;)

2010-12-18 @ 12:54:31
URL: http://stallpaarni.blogg.se/
Postat av: beatrice

det är ganska enkelt att lära sig! (:



du, jag vänder mig till dig och frågar vad du hade gjort eftersom bellie hade markerat/halt för något tag sen. Zola har börjat markera. Undrade vad du hade gjort i min situation!

allt info finns på min blogg under "dåliga nyheter"



tacksam för svar.

2010-12-18 @ 14:50:01
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0