Morgonpigg!

Eller inte! Klev upp halv 6. Usch.. Men måste verkligen kämpa nu de sista dagarna på praktiken. Ja det är alltså sista veckan nu utav min praktik, WIHO! Totally wonderful. Ska bli skönt att återgå till skolan på heltid.

Inatt har jag haft alldeles sjuka drömmar, går verkligen inte att förklara. Helt insane, haha! När jag vaknade var jag alldeles kokhet och så GRYMT törstig, och till min lycka hade vi en citron hemma så jag kunde göra citronvatten och bälja i mig. GOTT! :-D

Efter praktiken idag ska jag iväg på apoteket, och troligtvis hinner jag till Bellan en sväng oxå ikväll. Time will tell. ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

SV: Verkligen jätteroligt att du gillar mitt sätt att jobba med Lilla Grå, väldigt peppande! :D Får tacka för de fina kommentarerna som du droppar med jämna mellanrum, skoj skoj!



Gällande de upplyftande tygeltagen så var jag också inne på det, men hon svarar inte så bra, men det är ju antagligen bara en rutinsak, så jag får väl fortsätta tills hon förstår!

2010-12-01 @ 07:41:36
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/
Postat av: L

Har du lagt ner Buke? :(

2010-12-01 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0