Myspys med B

Var ut till Bells en sväng nu ikväll, sitter nu inne hos Emma och ska strax gå och lägga mig.

Borstade, ryktade och masserade Bellan. Massagen från igår hade verkligen gjort sitt hon var betydligt finare i muskulaturen idag, och även mycket mindre spänd i slide-stop-muskeln (som jag kallar den, haha).

Gick bra att rida
, jag och Emma red ut på två otroligt pigga tjejer. Kickan och Bellan. Hihi! Så goa. Dom skrittade på riktigt fort framåt. Jobbade B lite på hemvägen och hon är så fin så! Liiite stum var hon och låg på i handen, och när hon vart för pigg så ångade hon bara på utan att jobba, haha. Men så äre när man bara får skritta fast man helst av allt vill dra busgalopper i snön, tycker B!

Efter ridturen strechade jag ut slide-stop-muskeln, sen gjorde jag två andra ET-övningar för att underlätta för SI-lederna. Blir kanon de! :-D Hon hade inget tryck i ärtbenen idag heller, har inte haft det på nån vecka nu.



Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag måste säga att detta måste vara den bästa bilden. Love it! ;D

2010-12-05 @ 23:54:49
URL: http://rajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0