Back on track

Jag och E åkte till Bells förut. Ryktade henne en stund, sen lindade vi henne med mina back on track-paddar som kom med posten igår. Ekko hjälpte mig att få till det bra! Haha. Sen gick vi ut på en halvtimmes promenad med Bellan, och sedan fick hon gå ut i hagen. Emma var snäll och tog av lindorna 45min senare.

Dom ska ju inte vara på någe länge eftersom hon är ovan just nu. Får vänja in lite. Dessutom tar det ju mer vid rörelse, och hon har dom vid promenad + hagvistelse, vilket gör att det blir mer effektfullt som sagt. Så vi tar det sakta men säkert.

Fick några söta bilder på B och E oxå, men E är så himla fjantig att jag inte får lägga ut dom. Inte ens med en prick för fejjan.. Menmen, karlar vettni.

Nu ska jag väl ta
och slå på fjärde HP-filmen innan jag och E lägger oss för att sova.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, du tänker på dom där ridstövlarna som finns i rosa va? Det är inte dom jag köpt, utan dom där för 599 kr. :D Det är dom där med vattentät nederdel och så är dom varmfodrade. :)

2010-11-24 @ 11:48:58
URL: http://dressyrohoppryttarna.blogg.se/
Postat av: sara

BoT is the shit:D



Oh jo han ahr både brodd och snö sulor jag vågar inte rida utan det^^

2010-11-24 @ 14:16:03
URL: http://emelont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0