Godnatt

Nu måste jag ge upp och stänga ner här... Har haft en grym huvudvärk nu sen kanske 2 timmar tbx. Fyfan vad ont det gör! :( Menmen, får gå de med. Ska lägga mig och sova nu ja, ska upp imorgon. Har massa ärenden att fixa; ska köpa tvättmedel, sköljmedel, symaskinsolja, matlådor, foder åt B, ev. foderförvaring m.m. Sen ska jag ta ut pengar till onsdagens skoning, packa och greja. Ska sova över hos Emma imorn efter hoppträningen. Så har en del att stå i imorgon!

Ska till stallet runt 12-1 och försöka testa klippmaskinen jag fått. Vi får se ifall den funkar, ifall skären är OK eller om dom måste skickas in på slipning. Time will tell. Hoppas iaf jag lyckas få henne hyffsat snyggt klippt, haha... ja hoppet ska man aldrig tappa! ;)

GODNATT PÅ ER! :)
Imorgon kmr lite roligare inlägg med film från hoppningen. :>

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellu! Är hoppträningen på näset? Skulle vara kul att komma och titta på dig o B :-D om det är ok?

2010-11-01 @ 23:31:57
URL: http://pei.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas det går bra med klippningen och lycka till på hoppträningen! Film uppskattas alltid ;)

2010-11-02 @ 07:57:06
Postat av: Lollo

Toppen:) jag kommer att vara där jobbar em där idag så jag stannar och väntar tills du kommer. Det är ca 3 cm kortare än dressyrschabraket.

2010-11-02 @ 09:26:43
URL: http://louisellundberg.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna ett kingslandspannband!

sv; rider man med mjukhand så är det inte skarpare än handen, dessutom har inte mitt hack speciellt långa skänklar, så det är inte lika skarpt som andra hack.

2010-11-02 @ 10:02:38
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0