Just det..

... vi var verkligen 1-2 dm från att krocka med en ung och dum människa idag. Fyfan vad rädd jag blev! Vi kom på en väldigt, väldigt trafikerad huvudled vid en korsning. Och när vi kommer så rätt framför oss åker en biljävel ut, utan att kolla om det kom någon bil på huvudleden! Så vi fick tväääärnita och gled en bit, och preciiiiiis innan vi höll på att krocka så fick vi stopp.

Jag blev bara chockad och skrek och pekade fuck you :o hahaha måste sett förjävla rolig ut. Min låtsaspappa gick ut och skällde på kräket som sa "Jag såg er inte. Jag har nyss fått körkortet." JAHA?! Så att man nyss fått körkort, det innebär att man ska ut och köra vårdslöst?! IDIOT! Hur fan fick han ens körkortet som...

Nu kikar jag på idol, har just ätit en sjukt god middag. Och mina favoriter är vidare, wiho! Jag gillar mest Linnea, Olle och Jay. Dom tre som är kvar nu och inte fått besked ännu kan gärna åka hem för min del! :-) Elr ja, Minnah är bra ibland så ibland kan hon väl vara bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

usch vad hemskt :( tur att det gick bra!

2010-11-05 @ 23:40:09
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0