OMG!!! :D:D:D:D

Haha vet ni vad jag just kom på?! :D JAG KAN GÅ NER I SPAGAT!! :O ALDRIG KUNNAT :O ALDRIG TRÄNAT... men jag kan!!! :D:D:D:D

Haha.. jag gör ju stretchövningar på order av min naprapat, och då brukar jag försöka gå ner i split för att stretcha ljumskarna som är extremt spända på mig, och det går inge vidare, är ju en halv meter ner till marken då. Så nu testade jag bara spagat för skojs skull och jag kom ÄNDA NER! :O Haha jag är skitglad (A) XD Det måste vara tack vare en annan stretchövning jag gör för att stretcha framsida lår. :o


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

varför stretchar du ljumskarna? (ren nyfikenhet)

2010-11-09 @ 22:28:07
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Julia

Haha oj, jag vill också testa att gå ner i spagat och sen bara klara det.. Vilken kick!

2010-11-10 @ 11:10:03
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0