Tyvärr...

Blir tyvärr ingen film ikväll. Ingen hoppning bidde det heller.. :-( Tråkigt!

Märkte när jag gjorde iordning henne att hon tappat en baksko. Äh tänkte vi, hon brukar aldrig ömma när hon tappat en sko så vi far ändå. Sagt och gjort, men när jag började skritta kände jag att hon inte kändes helt OK i bakdelen. Så det var bara att hoppa av och åka hem igen.

Tråkigt men sant. Har iaf löst abonnemang nu så jag har en garanterad plats i gruppen nu + att jag inte behöver ringa och kolla om det blir av varje gång nu. Skönt! :-)

TUR som attan
att hovis kommer imorgon och vinterskor henne.

Ang. klippningen förut... har fått många "tips" om att det kan vara att jag satt skären fel. Men på denna gamla maskin kan dom bara sitta på ett sätt eftersom dom ska in i speciella hål, och dom måste in i dessa hål för att kunna skruvas fast rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var så himla less och trött när jag slutade idag så jag åkte direkt hem. men vi får ta schabarket en annan dag.

2010-11-02 @ 23:58:26
URL: http://louisellundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0