Uppe med tuppen!

Innan tuppen till och med. Ställde ett extralarm igårkväll bara för ifall att, och det behövdes nog. Inte för att jag stängde av första larmet, men för att jag mycket väl hade kunnat göra det. Var helt förvirrad imorse när klockan ringde flera ggr, fattade ingenting, och jag kunde inte läsa vad som stod på displayen heller. Det tror jag är drf jag stänger av larmet när jag väl gör det, haha. Jag ser inte vad det står och är så himla förvirrad så jag trycker bara nånstans, hahaha. Men upp kom jag!

Har precis gjort matlåda och fikat lite. Så nu äre bara gaddarna kvar att borsta. :> Imorn är jag ledig, weeeey!

Det hade varit skönt
med en hel ledig helg nån gång. Som det är nu så får jag ofta erbjudande om jobb någon av dagarna, och som denna helg hade jag praktik en lördag. Så jag får liksom aldrig känna att "JA, nu är det helg". Menmen.. jag klagar inte över att få jobba. :-)

Ha en bra dag!

Jag på Emmas bröllop

Jag har ett par gigantiska vader, hahaha. Det märkte jag när jag skulle köpa chaps här om dagen och inte kunde ha S! :o Fast jag har XS på ett par andra som fortf. går på. ^o) Och S på dom andra jag har.. Hm...

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

JO visst du har gigantiska vader! ;) Jag har nog inte haft xs sen jag var barn! ;)

2010-11-20 @ 11:14:40
URL: http://skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0