Dagen

Uppfinnelserik rubrik. Not.

Har precis kommit ur duschen och fixat mig. Ska ner på stan och vidare till min naprapat. Jag är väldigt sne nu vilket både syns och känns, så det är dags för en fix nu. Och sen får jag bannemig hålla efter oxå, träna och stretcha. Blir mkt latande ibland! ;)

Sen kommer min
älskling Erik, han ska sova här. Och samtidigt hjälpa mig att föra över ALLA gamla bilder till min nuvarande dator, ÄNTLIGEN! Skitkul att kolla tbx på gamla bilder tkr jag.

Imorgon ska jag ta en extra titt på mina schabrak och se vilka som ska säljas, ska lägga ut massa till-salu grejer imorn nu när det dessutom kommit dubbla antalet läsare här. :-D Gillas!

Emma rider
lilla Bells idag. Men imorgon ska jag ut en sväng. :>

Nu måste jag kila till bussen. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: lollo

vad går du hos för naprapat?

2010-10-22 @ 14:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0