Dagens ridtur

Var och hämtade tretornen förut, som sagt. Tog inte mindre än 45 min! Stackars mina föräldrar, haha. Blev såklart kvar där ett bra tag då jag hade beslutsångest för vilken strl jag skulle ha.

Tillslut blev det 39, och då säger mamma "Kolla denhär jackan!" Och jag ba MUST HAVE! Haha.. För en gångs skull prickar mamma rätt! Annars brukar jag inte vara såå förtjust i vad hon hittar. Men det blev en jacka oxå, röd/svart från Equiline. Supersnygg när den är på!

Red ut på lilla odågan förut
. <3 Tänkte skritta ut helt kravlöst på lång tygel och bara njuta.. och sagt och gjort, tills hon fick syn på ett par hästar längre bort. Då var allt förstört, då kunde hon inte ta ett avslappnat steg. Så det vart mycket "hård ridning" idag, för hon vart förjävlig. Men ju mer vi närmade oss hem ju mer medgörlig blev hon. Fick till en riktigt fin travsträcka oxå, jättetrevlig var hon. Sen flög huvve upp och ryggen ner igen, men allra sista biten kändes hon kalas. Så det var ju bra.

Imorgon får vi se vad som händer, kanske tar med gramanen ifallatt. ;)

Bild på jackan jag köpte (supermjuk softshell);





Nä nu blire idol och lite ätbart! See ya tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Kul ju! :)

2010-10-01 @ 21:21:09
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0