Händelserik och rolig dag

Idag följde Sandra Larsson med mig till stallet, en kompis från iv-häst. Hon skulle köpa en väst och ett schabrak utav mig, så vi passade på att umgås lite. Hon fotade mig först när jag red, sen red hon på B en sväng och jag gav lite instruktioner. Bellan var förövrigt jäkligt fin att rida idag, lite busig oxå! Haha.. Pep och grejja i galoppen, lite små tendenser till bockningar. xD

Sen for vi till hennes medryttarhästar och red. Vi tog lille Poppe, troligen världens sötaste lilla travare! Fick prova sitta upp på han, och stel som en pinne som han var, så lossade han tillslut väldigt bra. Lättlärd liten pojke detdär. Nöjde oss med det och red hemåt.

Bellie:







Poppe:




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

snygg jackan är!

2010-10-02 @ 19:28:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Bonnie

Himla snygg jacka du har! Vart har du köpt den?:)

2010-10-03 @ 09:28:04
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0