Hello everyone!

Sitter just nu hos Erik. Har haft gympa här i Skönsberg nu på morgonen, sen hade vi hål en timme och lunch en timme. Så gick hit och åt lite. :) Får se om jag går tillbaka till skolan sen, för känner mig inte helt kry. Är lite yr och så :S mensvärk oxå. Så vi får se! =)

Ska rida ut på odågan sen oxå. Hihi! Brukar alltid må 100ggr bättre när jag ridit, oavsett hur dåligt jag mår. Ska ge henne en chans till, annars får Emma ta henne nåra fler dagar i veckan nu framöver. För jag orkar verkligen inte med allt tjaffs och bråk som uppstår när jag inte kan lösa situationerna som uppkommer mellan mig och B. Då äre bättre att jag inte rider. ;)

Update later!

Och förresten, har ju fått byta mail, för som det ser ut nu får jag inte tillbaka min gamla. HELVETES JÄVLA FITTSKIT. Så ja, ni som inte har gjort det, adda mig: [email protected]



Älskar denna bild! Min nya favorit. Funderar på att beställa den som en stor bild att ha på väggen :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan du inte rida för någon tränare, som hjälper er vidare ?

Så du inte bara ger upp, och låter någon annan rida henne.



Antar att du vill utvecklas tillsammans med Bellie ? :)

Hon är fin!

2010-10-04 @ 11:49:11
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: josefine-f

Vi rider för en kanonduktig tränare som hjälpt oss från dag ett i två år nu sen jag köpte Bellie. Vi utvecklas hela tiden, men ute i skogen fungerar det inte just nu.



När det blir såhär brukar jag låta Emma (min tränare) rida henne istället, för det ger så mycket mer för både mig och Bellie. Jag slipper all frustration som går ut över Bellie, och Bellie slipper min frustration.

2010-10-04 @ 11:52:30
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv; Okej, hoppas du inte tog illa upp ?

Inte illa menat, men vart lite nyfiken o tänkte fråga.

2010-10-04 @ 12:14:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

SV: Helt rätt tycker jag

2010-10-04 @ 21:42:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0