HISSAR

Eftersom jag inte skrivit nånting på hela dagen kmr här ett hiss/diss inlägg. Och bara för att jag ÄLSKAR mina nya stövlar så HISSAR jag....

..de nya, förbättrade TRETORN-stövlarna! Dom är helt underbara. Hur mjuka och sköna som helst att rida i. Och det är sjukt skönt att slippa skor och chaps, det är bara att dra på sig stövlarna så är man redo liksom! :D Sen gör det ju inget att dom är sjukt snygga heller. HISS!

Vad tycker NI om Tretorn Advance?




Kom inte på något att dissa så det blev bara hiss! ;) positiv jag är va?! :D

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

För mig tröck stövlarna in på ovansidan av vristen, i vinkeln som blir när man trampar ned hälen.

Den tröck in så mycket att det gjorde jätte ont, så jag fick lämna tillbaka mina för jag insåg att jag aldrig skulle kunna stödja i stigbyglarna utan att det skulle göra ont. Men jag har både smala fötter, vrister och smalben, så kanske blev det för mycket över av själva stövelmaterialet som då istället tröcks inåt, jag vet inte

2010-10-07 @ 00:03:41
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Lina Sällberg

jag har aldrig gillat de där stövlarna faktiskt

2010-10-07 @ 10:24:25
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sara

tycker dom är sjukt fula faktist..

2010-10-07 @ 10:59:41
Postat av: Evelina King

Jag HATAR dom :P

2010-10-10 @ 11:33:04
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0