Kissie

Jag läser Kissies blogg då och då, och jag förstår inte folks problem? Allvarligt. Det är otroligt ruttna kommentarer om att hon är ful som stryk, inte värd nåt, att hon är sorglig, etc. etc.

Jag skulle vilja säga att de som skriver allt dethär är dom som egentligen är SORGLIG, och grymt pinsamma. Det är verkligen pinsamt att läsa alla dessa kommentarer till Kissie, för sanningen lyser igenom så klart. För hur låg självkänsla och hur lågt självförtroende har man inte om man har behovet att trycka ner på någon annan? Jag är helt 100 på att det endast har med avundsjuka att göra. Klart dom som kommenterar lätt hade velat vara i hennes sits. Sveriges största bloggerska och oändligt med pengar.

Tycker ni som skriver
sånt borde ta er en funderare på vilka ni själva är, och börja gilla er för den ni är. Och inte trycka ner andra utav avundsjuka.

Ser jag en ful människa som jag hatar eller liknande, inte fan säger jag det då eller? Jag förstår väl bättre än så. Det sårar ju faktist, och varför skulle jag ha ett behov av att såra någon? Isånafall för mitt eget låga självförtroende. Men... ne.


Kommentarer
Postat av: sara

haha OH god vad kisse är pinsam har läst hennes blogg en gång och nej men pataiska människa hon har ROSA hundbajs påsar:O att folk läser hennes blogg alls är en gåta!

2010-10-23 @ 14:34:54
URL: http://emelont.blogg.se/
Postat av: Frida

håller med dig..

2010-10-23 @ 15:37:37
URL: http://hulistallet.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Håller med!

Sedan tycker jag väl kanske hon är smaklös och en dålig förebild, men det är ju lite vad hon bygger allt på. De som inte gillar henne behöver ju inte läsa bloggen. Hur svårt är det?! :P

2010-10-23 @ 16:46:56
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0