Mysig skrittur

Har varit hos min underbara tjeja idag. Började med att rykta och gå igenom henne muskelmässigt, masserade en del. Överlag kändes hon väldigt fin i musklerna idag, inga problem just nu iaf. :-) Skönt! Så det dröjer nog innan jag tar ut ET-Lisa och massör-Jossan igen. Tar ni ut equiterapeuter och massörer till era hästar regelbunddet?

Red ut barbacka
och skittade en sväng, blev inge länge eftersom hon skötte sig så himla bra. Hon fick lite fjolligheter för sig då och då bara, hehe. Hon var iaf superfin! Idag varierade jag formen massor, eftersom jag nu blivit lite lat och rider henne i en och samma för att hon går så bra nu, men det är ju aldrig bra. Variation ska det vara. :-) Hon var samarbetsvillig och mjuk och fin, kul!

Sen fotade jag hästarna i hagen lite, första ggn jag fotade manuellt, haha jag skruvade på rattar hit och dit och ändrade och donade för kung och fosterland. Undra hur bilderna ser ut? Haha... Vi får la se.

Smörjde upp och fettade in lite utrustning innan jag for hem oxå. Behövs!

Red igenom gamla sommarhagen här upp till vägen, bra klättring ;)









Min vackraste <3

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

inte regelbundet om det inte behövs. men när jag vill känna igenom dem med jämna mellanrum, kontrollera att allt är ok

2010-10-18 @ 20:31:31
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Erika

Tog ut massör tidigare till förra ponnyn. :)

I början regelbundet, men sen lite mer sällan för han blev bara bättre och bättre.

men försökte med någon gång i månaden.

samt gjorde jag olika stretch övningar, som jag fick råd av massören :) och jag kommer nog ta ut massör till Raski fram över också.. :)

2010-10-18 @ 21:07:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

sv: ja hon gillar verkligen inte att travhoppa.inte jag heller iofs

2010-10-19 @ 10:15:03
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Jennie

Fina bilder på fina Bellie! :)

2010-10-19 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0