Svammel

Är klar för dagen nu på jobbet. Väntar på att få sluta. Ska kila till bussen då och sen vidare till stan för att köpa en present till min lillebror som fyller år imorgon.. Eller nu i skrivande stund började jag fundera på om jag kanske ska fixa det imorn? Är ju ändå ledig så det skulle ju vara en idé.

Idag har jag inte alltför mkt tid eftersom vi som sagt får främmande nu om någon timme. Vi får se hur jag gör! ;-)

Har iaf gått toppen att jobba. Älskar detta jobb! Trivs så himla bra, på just denhär platsen. Är så tacksam för att få jobba. Äntligen liksom! I maj började jag extrajobba, och jag kan säga som så att fyfan vad skönt det är att kunna försörja sin egen häst istför att behöva snylta på föräldrarna. Känns så jävulskt bra!

Förut levde jag på att dela ut reklam en gång i veckan och ha en medryttare som betalade 300:- i mån. Det var liksom mina fickpengar, på ungefär 600:-, och ibland bara ett par hundra. Kul va? Näe! Kan säga att det är inte roligt att leva på gränsen varje månad. Men det är LÄTT värt det, att betala hästen med alla pengar alltså. 

Men att nu håva in en hel del pengar varje månad som täcker alla Bellies kostnader + att jag kan unna mig träningar varje vecka och ny utrustning när det behövs etc. är GULD VÄRT

Min älskade häst som jag gör allt för, hon kommer aldrig nånsin i hela livet att säljas. Hos mig stannar hon tills hon dör. <3

Kommentarer
Postat av: Josefine L

Vart jobbar du? Jag är arbetslös för tillfället och söker jobb, förstås. Kanske finns det något på ditt toppenjobb? :D

2010-10-31 @ 17:18:57
URL: http://strindlund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag undrar också var du jobbar, och om du pluggar? Har fått för mig det men jag har ju förmåga att få för mig saker eller blanda ihop! :)

2010-10-31 @ 17:37:41
Postat av: Lollo

Ska du åka och träna på tisdag? så du kan få ditt schabrak;D

2010-10-31 @ 23:56:25
URL: http://louisellundberg.blogg.se/
Postat av: ellen

Jättefin blogg du har :D

Grymt fin häst du har :D

2010-11-01 @ 11:19:43
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0