Todels!

Hoppas ni inte blev ivägskrämda igår, haha. Jag är snäll! :-)  

Sitter på jobbet just nu. Ska jobba till halv 5, blir bra de. Pengar pengar! Sen äre ju inte fy skam att jag trivs så himla bra här! ;)

Bellie ska vila idag hon, så det blir ingen uppdatering varken i text eller i bilder. I förrgår så red Emma galoppintervaller på travbanan, toppen säger jag! Det kan behövas. Man får passa på de dagar de är hyffsat mjukt i backen nu, så hon får jobba ordentligt även ute. Saknar att ha mitt hårdare träningsschema på henne, vi har ju så grymt bra träningsvägar ute i skogarna här. Intensiva klätterpass, hårda intervallträningar, och massa mer! Hur kul som helst.

På söndag, imorgon alltså, ska Emma rida igen eftersom jag jobbar till halv 5, och sen får vi besök av min bror och hans familj. Wiho! :)

Bjuppar på lite visade bilder (från i somras)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0