Vill haaa!

Det är så mycket jag vill ha! :o Har ju fått rätt bra med lön från maj månad, men ändå har jag lyckats slösa bort allt på grejer jag inte behöver. Jag i ett nötskal. ;-)

Blev ju orolig över att jag inte ens skulle få jobba något denna månad, men så nu på slutet så rullade det in hela 5 förfrågningar, och självklart tackar jag JA. Så lite pengar kmr in iaf, men det måste ju verkligen gå till det nödvändigaste nu. Och jag får börja spara lite istför att slösa allt påengång. Hinner inte få pengarna förrän dom är borta igen. Hm.. Är ni så? Är ni bra på att spara?

Här kommer en lista på saker jag behöver och anser vara nödvändiga:

* Ett till vintertäcke (Bucas el. HW)
* Back on track ryggtäcke eller fleece/nät-täcke
* Stigläder till en utav sadlarna
* Ledade stigbyglar till en utav sadlarna
* Bucas låga transportskydd

Så det smartaste är väl att skala av denhär listan först, innan jag köper mig nåt för skojs skull. :-)
Vintertäcket inhandlas troligtvis inom två veckor. Gilla! Älskar att shoppa.

Back on track nättäcke


Kommentarer
Postat av: Tova

Känner igen mig mycket där ;)

aa, kommer skriva varjde dag och Vera på blogg också.

Så bara att följa och kommentera där ;D

2010-10-21 @ 21:02:42
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0