Wiho! :-)

Min pojkvän Erik ska nu hjälpa mig med vinterdäcken på transporten. Så imorgon blir det dressyrträning ändå, om planerna går som dom ska! Och jag fick ett supertips som jag förträngt. Nu när det är hårt i backen och man bara kan skritta så kan man passa på att skritta 2-3 timmar.

Jag har ju alltid
sagt att skritt är underskattat, och att det ger grymt mycket. Så varför inte leva upp till det nu då! ;-) Så idag tror jag minsann jag ska ut och skritta. Men jag lär ju ska klä på mig ordentligt.

Vad ska ni göra med era hästar idag?


Så nu ska vi ut och byta till vinterdäck, sen åker jag till Carros stall och ska fota henne och Macke. Efter det far jag vidare till Bellabus, ska testa ett vintertäcke på henne idag. En MYCKET bättre modell av Bucas än den jag planerat att köpa. Dock begagnat, men mycket fint skick. Silver är det, så läckert!

Dethär täcket är det. Ett riktigt kanontäcke! Passar bara storleken kmr jag nog bli grymt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0