Wiho! Mina tretorn-stövlar har kommit!

Yes yes yes! Började undra på om dom inte skulle ringa mig nångång, dom skulle ju det denna vecka. Så idag fick jag ett samtal på praktiken om att stövlarna kommit. Så nu ska vi fara dit så fort Kjell kommit hem, och då ska jag välja ifall jag ska ha 39 eller 40.

Im gonna be poor. Har precis betalat in RESTSKATT till skatteverket. INTE KUL! Där rök min lön liksom. Vet ni? Jag fick betala över 1300 spänn för att jag RÅKAT gått 13:- över gränsen till att behöva betala skatt förra året, TRETTON KRONOR!!. (Tjänade alltså 13:- mer än vad man fick göra utan att betala skatt) Så där fick jag.  Bara att betala och se glad ut! :D

Sen ska jag ut till min lilla fis Bellsan, ska bli mys de! Hihi. Älskar att rida på hösten, bästa som finns. :D

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

kul att stövlarna kommit! :)

2010-10-01 @ 20:41:49
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0