Älskar Grafströms!

Jo, jag ska ju som ni vet köpa mig ett par tretorn. Och eftersom jag inte alls gillar butiken jag skulle köpa dom i, så kom jag ju på att Grafströms kanske hade såna, och ja det hade dom. Hur bra service som helst! Den "tanten" gör allt för att få sina kunder nöjda hon. Hon ringde direkt och skickade efter ett par i strl 40 åt mig.

Idag var jag in för att testa 39 orna, eftersom den nya modellen även är annorlunda i passform (och 39 sitter inte bra på mig i gamla modellen) och JÖSSES vilken skön stövel!! Och så kunde jag ha 39 till och med. :D Bara för att dom är så himla bra i passformen.

Så hon la undan den sista 39an åt mig oxå, så när 40-stövlarna kmr så får jag välja vilka jag vill ha. :D Helt underbart!! Ska bli sjukt kul.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med bra service !

2010-09-22 @ 14:53:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0