Hatar hösten

Samtidigt som jag älskar den. Det är underbart att vara ute, rida, se alla färgglada löv.. ja allt sånt.

Men jag blir så inåt helvete labil då. Får kämpa som en dåre för att fatta vem jag är och vad jag känner. Allt går bara upp och ner. Jag blir osäker på allt, rädd. Har jobbat med det i flera flera år, och ja, det har blivit grymt mycket bättre. Men det är verkligen inte roligt.. Tappar motivation för allt. Tappar gnistan. Har hundra miljoner klumpar av oro och ångest.

Men jag ska klara även denna höst/vinter.. och jag ska göra det bättre än nånsin. Även om det inte är lätt..

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Schabraket var riktigt fint och bra! :) Hoppas de håller färg efter tvätt och så med. Du får ta och beställa ridbyxor nu när det är extrapris! Du komemr inte att ångra dig. Normala i storleken! Jag har 34 eller 25, och tog 34 i dessa.

2010-09-24 @ 11:16:09
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina

SV: Jag provade ett par som var testade av många innan i 34 och helt nyuppackade 34:or och det var skillnad på dem! De nyligen uppackade satt åt lite i midjan, medan de som använts mer var helt okej!!

2010-09-24 @ 11:46:25
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sara

Kan hålla med om agtt hösten är hemsk:/ jag blir så trött då löven och allt är väl fint men fan mörker och skit och sen lera och allt sånt gilalr inte helelr hösta

2010-09-24 @ 13:16:22
URL: http://emelont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0