Igår och idag

Var så himla slut igår (och idag) så orkade verkligen inte rida.. Åkte med Matti, Emmas man, till Dilles och Granngården och köpte foder till B. Två säckar Groov 125 och en säck med sojamjöl blev det. Hon ska börja få soja nu igen så att hon inte tappar nå muskler när hon rids rätt "hårt".

Så Emma tog en sväng igår och plaskade lite i sjön med henne. Det hade gått bra. :) Idag ska hon rida henne igen, så jag kanske uppdaterar senare när jag vet vad dom gjort. Jag är verkligen helt kööörd i kropp och knopp. Så ska vila upp mig. Förhoppningsvis kan jag rida imorgon! =)

Update; Emma red lite övergångar på B idag, det hade gått super och B hade varit lyhörd och fin! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket sojamjöl ger/kommer du att ge du henne per dag?



Funderar på att ge Jippan sånt i höst/vinter mest för säkerhets skull så han inte tappar muskler. Sen kör jag betfor + krafft müsli grön (extra protein).

2010-09-28 @ 16:53:47
Postat av: Emblem

Sv: Ja verkligen :)

2010-09-29 @ 10:33:26
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0