Känns lovande..

..inför imorgon. Hon var lika fin idag som övriga dagar från och med tisdags. En dröm att rida!

Jag är så himla glad att jag har henne, hon är verkligen en på miljonen. Så jäkla speciell. Älskar henne sjukt mkt! Och hon gör mig så himla stolt. :')

Hann inte uppdatera ngt igår då jag hade mkt o göra, sen så fungerade inte internet hos Emma heller.
Men iaf, B fick vila. Masserade henne inför morgondagen, idag, och smörjde allt utrustning. Packade allt som skulle med så att jag skulle slippa stressa på morgonen.

Har packat och smörjt idag oxå, inför imorgon. Det börjar ju lite senare då, så jag far väl till stallet kring 11-12 nångång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0