Köpt ny hjälm

Har ju gått och velat haft en CO-hjälm med beige läderband på, men tyvärr har jag fått inse att jag inte kan ha dom. Jag får världens största skalle i dom.. Den hjälm som passade mig bäst och hade beige läderband (grymt snyggt ju) var Champion Showring Deluxe, bra pris på den oxå. Men jag kände att den inte riktigt kändes bra ändå, den tryckte på något vis och kändes lite hög (som den ju är). Kanske blir att jag köper den senare nån gång.

Iallafall, det blev en simpel enkel hjälm som passar till både hopp- och dressyr. Harry Hall Elite. :) En grå (ser svart ut på bilden men det är den inte)

Har även bokat ett par Tretorn Advance, svarta från Equeen. Så när dom nya, förbättrade stövlarna anländer så blir ett par mina! Det är bara att hoppas att dom känns lika bra som dom gamla, eftersom det är lite annan passform på dem. Hjälmen och stövlarna passade iaf väldigt bra ihop (provade i butiken). Så jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vart har du hittat hjälmen? har letat en harry hall utan att få tag i en.



Nu tändes ett ljus i mörkret för mig =)

2010-09-16 @ 22:15:51
Postat av: Tilda

Jag har en såndär. Jag tycker den är superskön!D:

2010-09-17 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0