Måste bara säga...

.. att jag växte nåra cm nu

Citerat:
"Jag kikar bara in här ibland av ren nyfikenhet...
Och jag måste bara säga att det är JÄTTEskillnad på första filmen jag såg på dig och din pålla (mina elaka spontana fördomsfulla tankar var "åh ännu en snorunge som får en gammal travare, det kommer aldrig gå" ) och nu (mina imponerade tankar är "WOW vilken skillnad, ser ut som en helt annan häst!")
Kände att jag ville erkänna hur fördomsfull jag är, och säga att din häst är fantastiskt fin, har riktigt trevlig galopp, är duktig, är jättesöt och att DU måste vara jätteduktig du med!
"

Tack så mycket alla som ger oss det beröm ni ger! Verkligen superkul att höra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

2010-09-04 @ 20:03:17
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Tack för att du stöttar och inte dömer.



Jag har jobbat med det otroligt mycket, sedan Pärlan försvann. Idag sitter jag och rider otroligt välutbildade häsar, som utbildar mig. Jag kan rida med spö och när jag väl blir irreterad, då blir jag detp å mig själv. Jag nu vet jag med säkerhet att hästarna kan, det är hos mig bristerna finns.



Jag jobbar varje sekund jag i stallet med mig själv, för att lära mig mer och en dag kunna klara av en häst som Pärlan och klara av det med stolthet. Det ska aldrig, aldrig få gå så långt osm det gjorde med Pärlan..

2010-09-04 @ 21:52:04
URL: http://evasjohus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0