Sjuk

Vaknade upp alldeles svimmig imorse, allt bara snurrade. Men fikade och gjorde mig iordning för gympan ändå. Väl framme var inte en kotte där, då får jag ett sms om att  vi skulle ha teori på skolan. Nice. Bra att någon säger nåt. Sen åkte jag på stan, köpte en tröja och väntade tills Camilla kom. Vi drog och käkade på skolan, och sen åkte jag hem eftersom jag har världens sprängande huvudvärk idag. Inte kul.

Det jobbiga är att jag ändå måste till Bellan.. Emma är oxå sjuk och det finns ingen annan som kan ta henne. Så det är bara att kämpa, hoppas att jag inte blir nå värre bara.

Uppdaterar senare..

Kommentarer
Postat av: Linnea - Bloppis och veckans häst i bloggen

sv till jossan ; kortsiktiga, att nästa klubbtävling komma runt nolla såklart men sen har mkt fart och ta bra vägar och sånt :)



långsiktiga är väl att nångång i framtiden komma och starta i LB evt. LA :)

2010-09-20 @ 15:36:17
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0