Sjuk

Min förkylning blir bara värre och värre. Inatt har jag vaknat typ 5-6 ggr. Hur jobbigt som helst! Helt igentäppt i näsan, svårt att andas och det känns konstigt när jag andas in luften i halsen. Sen vaknade jag kring 5 med mensvärk. Var bara att stiga upp och hämta tabletter, annars får jag ett helvete. Så tack gode gud att det känns bra nu. Menmen, nu har jag äntligen klivit upp och nu sitter jag här. Ska väl strax ta mig lite frukost tänkte jag.

Kring halv 11 kilar jag iväg till bussen och vidare till stallet. Är ju dressyr-debuten idag. Är inte vidare pepp, jag gillar när tävlingar är tidigt på morgon. ;) Men det ska nog gå bra ändå. Det får gå som det går helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Åh, tack! jag gillar honom :)

2010-09-05 @ 08:57:04
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0