Träningstävling

Fyfan vad min häst är bäst! Hon är så himla underbar. Hon gör mig så lycklig. Hon är bara bäst! <3

60cm - Felfri. Jag var dundernervös som gjorde att jag inte red som jag skulle, men vad gör det? We made it!

70cm - Debuten då! ;) Hihi. Hon skötte sig super, jag hade lugnat ner mig rejält så kunde även rida ordentligt. Fick dock 4 fel eftersom efter ett hinder så tappade jag balans, skänklar och ridningen över huvudtaget, och innan nästa hinder kom hann jag inte rätta till det. Så B visste inte vad hon skulle göra och gick på sidan. Inte alls konstigt eftersom jag inte sa vart hon skulle, haha. Tar på mig det till 100.

Förstå vad stolt jag är över OSS! Jag har liksom varit sjukt hopprädd.. för bara ett halvår sen tyckte jag det var läskigt att hoppa 50-hinder, jag var sjukt osäker/rädd. Och att hoppa 60-70banor fanns inte kändes det som.

Bästa tjejen <3 Dock plockade hon fram en av sina mindre trevliga sidor när vi skulle hem. Tog nog en närmare 30 min innan vi fick på tjurskallen på transporten, haha! Söt häst.

Bild och film kommer i separata inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: du måste inte kommentera..

Jag tycker som du vad de gäller skoning och barfota.



Grattis till bra rundor!

2010-09-26 @ 19:09:07
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Grattis! :D Ni är så duktiga båda två

2010-09-26 @ 19:48:30
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

SV: Mina är inte helelr någramärkesgjordar. Har jag antytt det?! :S

2010-09-26 @ 21:00:40
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0