Trevlig liten dam

Tog en tur på en timme i skogen med Bellan idag. Tränade på övergångar idag, hon var trevlig! Något tjaffsig i munnen bara (eller var det jag?). Men jag är riktigt nöjd. Fick till några väldigt fina halter, vilket är ganska ovanligt på uteritterna. Sen var igångsättningarna inte dåliga heller! Jättefina. Bibehållen form och hon gick jättestadigt många ggr. Men vet inte riktigt vad som flugit i henne, haha hon blir livrädd för fjolliga saker. Brukar hon aldrig bli annars. Men vi red en väg bakvägen idag och då blir ju allt läskigt tydligen.

Försökte tänka på lite utav det domaren skrev på protokollet. Bl.a att jag skulle finna stadga i händerna, och det gick bra när jag väl tänkte på det. Blir lätt överrörlig annars. Men nu fick jag till en bra känsla med stadga oxå bitvis.

Hon är bara för fin min lilla tjej. v

En liten bonusbild, blir lite roligare då tkr jag, om man har bilder med alltså.


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

fin blogg :) Tkr du att jag ska ja typ veckans blogg elr veckans ekipage? Vad tycker just "DU"?

2010-09-11 @ 13:56:05
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0