Boring

1. Tre namn jag lyssnar till:
Doris, Josef, Josse

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är rak och ärlig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Låter mig själv bli upprörd över onödiga saker

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar och getingar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, kärlek, godis

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ljuga, ta skit, vara elak

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med hästarna, umgås med min älskling E och vänner.

8. Detta vill jag göra just nu:
Bajsa

9. Bästa känslan:
Kärleken till Erik och när jag och B gör framsteg tillsammans

10. Värsta känslan:
När man e ledsen, sårad, sviken

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Ärlig

12. Är jag kär just nu?
Jamen absolut! ;)

13. Jag vill gifta mig:
Nja, vette fan

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Vet inte, har inte så mkt tankar på sånt

15. Min käraste ägodel:
Bellie

16. Något jag vill ha i present:
INGENTING

17. Detta har jag på mig just nu:
Leggings, linne

18. Favoritkläder:
Leggings och nån lång tröja, och mjukiskläder

19. Favorit djur:
Maskar och myror, top 2, sen kommer häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
ALLT! Men en gång brittan alltid brittan, och hon har väl en salig blandning av musikstilar

21. Favoritlåt just nu:
Hela brittans nya album ÄGER! Men mest: I wanna go

22. Roligaste ämne i skolan:
Matte och omvårdnad helt klart!

23. Tråkigaste ämne i skolan:

Typ... estet?

24. En bok jag gillar:

Typ skräck/deckare iaf, ingen spec.

25. En film jag älskar:
Första Twilight, och Sagan om ringen-trion

26. Favorit tv-program?

Phineas och ferb

27. Favoritdoft:
Min pojkväns parfym, yum!

28. Detta äter jag gärna:
Kött, gosåser, godis, slisk, bakelser, kakor, ALLT!

29. Dricker helst:
CITRONVATTEN!

30. Favoritgodis:
Surt, tofeffee

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Bulgarien

32. Färg på mina ögon:
Blå kanske

33. Min längd:
164cm

34. Jag tror på:

Kärlek, positivt tänkande

35. Jag spelar:

Spel

36. Person jag beundrar:

Emma Päärni, mina föräldrar

37. Så här bor jag:
I villa med familj och en efterbliven söt kissekatt!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

0

39. Antal pojk/flickvänner jag haft:
Jadu, 1 skulle man kunna säga om jag räknar bort allt som inte räknas

40. Det här gör mig avtänd:

Snusk

41. Favoritfärg:

Ingen

42. Favoritcitat:
What doesn't kill you makes you stronger

43. En hemlighet jag vet:
Hehehehehe

44. Bästa present jag fått:

Jag väljer alltid presenter så, vet inte

45. Senast köpta skiva:

Hahaha eh? Köper folk skivor?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Men inte ska man tänka på sånt elr? Jag e superhot ;)

48. Udda förmåga/egenskap:

Kan vrida och vända på ganska mkt och få det att låta som jag vill

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Fisk

50. Vad lyssnar du på just nu?
BRITNEY

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har ätit chips och grejer. Ska städa idag, och baka

52. Var är dina föräldrar födda?
Sundsvall/Timrå, tror jag =o

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
PS

4. Vilken är din favoritrestaurang?

McDonalds

55. När badade du i en pool senast?
Somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ne och tacka fan för de

57. Hur många barn vill du ha?
2, om jag ska ha nåra

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Mozart-stil

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Vilket val?

60. Vad har du för TV-kanaler?
Men dah, som att jag tänker rabbla upp alla här :o

61. Har du åkt moped någon gång?
jnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh//musse

62. Har du busringt någon gång?
Hahaha många ggr! Det var så jävla kul

63. Har du fått felparkeringsböter?

Många ggr

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Njae..

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Är Bulgaren eller Spanien längst från Sverige?

66. Har du en egen trädgård?
Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Kim Possible m.fl

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Inte ett enda

69. Badkar eller duschkabin?

Both

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Taken

71. Favoritpizza?
Bolognese

72. Chips eller popcorn?
Pop

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Som tanterna har

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Que?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Alla ggr

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Typ hamburgare och pommes, var nog Sandra

78. Favoritchoklad?
Marabou

79. När röstade du senast?
Förra åre

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Venne

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja faktist, vann småstjärnorna i SKB ;) De ni! Meriter..

82. Är du bra på matlagning?

Men fyfan nej

83. Klarar du att tanka själv?
Ah, fråga emma

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Ja när jag var 14år och i desperat behov att gå ner i vikt

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coke

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Arbetskläder ja, uniform nej.

87. Vad var det senaste du handlade?
Asiatisk mat

88. Har du kräkts offentligt:

Yes

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Har redan hittat kärleken så jag slår väl till på mångmiljardär då

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Yes babe

91. Har du ringt något betalnummer:
Va?

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Näe

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

-

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Som fan! svart ludd över hela huvve, vem som helst hade misstagit mig för en turk

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Inget

96. Vad har du i din väska:

A lot

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
FIKA

98. Vad är du tacksam för idag:
För Musse :D He loves me

99. Var hittade du den här listan:
I skogen

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Inga, inga och inga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0