Snuttan min

Var ute hos snuttan min förut, lilla gotjejen. Hon stod ute i en liten sjukhage som snällaste Emma fixade igårkväll, så nu står hon ute i den på dagarna. Inte för att hon gillar det.. hon älskar ju att springa och busa runt på stor mark min lilla prinsessa. Tycker synd om henne därför. Men det blir nog bättre nu när fodret dragits ner rejält och ju fler dgr det går så vänjer hon nog sig.

Hon är alldeles ivrig och har
inte riktigt alla tassarna på jorden ännu. Haha. Tog in henne och gav henne medicin + mat, och tro på fan att hästen åt upp de! :-D Var riktigt orolig över att hon skulle dissa maten när hon kände medicin, men ooooj vad hon slukade maten fort. Blev betfor, morötter och ett par nävar grov bara. :-) Och de döljde nog smaken av meduuucinen bra. :-)

Eftersom det spöregnade
fick hon gå in, så nu står hon inne för kvällen sen kl 5 ungefär. Finns ingen anledning att hon ska stå ute i en liten fyrkant när det regnar, när hon inte kan gå nånstans eller göra något.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Finns inget kulare än nya fina strumpor, ;) .. BARA SVARTA? helsvarta??? utan söta katter, hundar, grisar??!?!?!?!?

2011-08-20 @ 19:52:54
URL: http://isabellanathalie.blogg.se/
Postat av: Carro

Aw, finns det nån liten sjukhage i nya stallet eller kommer hon stå i box då sen när ni flyttar nästa helg?

2011-08-20 @ 20:08:44
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så himla bra att hon åt allt =)



SV: en dum fråga kanske :P men vad är det som är för smalt?? Så jag vet :P så jag kan kolla när jag provar den igen eller annat. Försöker lära mig så mycket som möjligt =)

2011-08-20 @ 20:29:59
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Okej, fasen vad synd att du inte kunde vara här och se i verkligheten. det är ju så mycket lättare att se då :P

2011-08-20 @ 20:33:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0