Transport + jobb

Igårkväll skrittades B av Emma, och idag vilar hon.

Jag och E har grejat med transporten hela dagen och nu äntligen kan jag fan säga att vi börjar komma rätt långt ändå. Det känns som att det börjar likna något nu, ÄNTLIGEN. Är mest grejerna runtom nu, småfix. Vi har fixat klart alla väggars passform + dörr, och lite småfix där. Så nu ska dom impregneras och målas så smäller vi upp dom. Taket är skrubbat. Ska tvätta mattorna med högtryckstvätten oxå för mattorna köper jag inga nya av då jag tkr dom gamla fungerar alldeles utmärkt, så skönt!

Nu sitter jag på jobbet och ska jobba mitt kvällspass, sen tänkte jag fortsätta med golv-mattorna när jag kmr hem. Så jag får klar dom iaf, kan hända att jag målar på lite till på stänkskydden oxå som ska ha ett lager till på sig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Bilder! ;D

2011-08-03 @ 17:05:12
URL: http://moaochgadd.blogg.se/
Postat av: Julia

Min häst lägger sig inåt i hö galopp när man longerar men inte när man rider, vad kan de bero på och hur ska jag göra för att hon inte ska lägga sig inåt? :)



2011-08-03 @ 19:08:01
URL: http://ihearmusiic.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är lite synd med albion faktiskt. Jag tror det var någon modell man kunde fixa bomvidden på, minns dock inte vilken.. det är väl träbom på dom va?



Älskar min sadel men jag tror den inte kommer passa Fifa för alltid då hon är under uppmusklad och växer fortfarande, så jävla synd för det är den bästa jag haft :(

2011-08-03 @ 20:57:58
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar mjuka och djupa sadlar, stöd är lite olika, jag har mest ridit med lite eller utan stöd.

Jag hatar flata sadlar, fy sjutton! Många islandssadlar är en mardröm att sitta i, jag fattar inte hur folk kan rida i dom haha.

Sen ska det vara läder, gillar inte syntet.

2011-08-03 @ 21:46:14
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0