Joggingtur!

Idag var jag och B ute på en otroligt mysig och trevlig joggingtur längs vägarna, på IS (och snö över). :-D Hihi. Älskar verkligen våra små joggingturer för det är sällan det slår fel, hon är alltid så jäkla med på hjälperna och avslappnad då. Vet inte varför men så äre. ;-)

Red 35 min. På hemvägen så blev hon som alltid lite extra taggad och hon bjöd inte på lika ärligt framåt, men med lite arbete i form av att ställa henne åt olika håll så började hon komma till ro igen och fokusera på arbetet istället för att fokusera på hemmet. Så jag är väldigt nöjd med damen idag.

Myste med henne
i hagen både innan och efter ridturen oxå. Och inne på gången stod hon lös hela tiden utan att gå omkring, och jag vet inte om det finns ett samband men hon rörde inte EN MIN när jag sadlade/spände sadelgjorden!! :o Jag var typ i chock, hahaha. Hon brukar typ vilja äta upp mig när jag sadlar och framförallt när jag spänner gjorden. Men inte nu. Ska testa ha henne lös mer och se om det funkar. ;) Jag älskar min häst!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Här har det inte blivit någon is, ÄN. Det är halvvarmt, så slasken tar övertaget..

2011-12-18 @ 16:11:17
URL: http://nadjaeriksson.blogspot.com
Postat av: Erika

Härligt att de går så bra för er nu :)

2011-12-18 @ 16:23:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0