Julafton!

Idag äre julafton (Är det??? Tänkte ni nu va? ;)). :-) Men jag har ingen vidare julkänsla.. får hoppas den kommer! Jag brukar alltid få paket i en strumpa eller ja, nånstans i rummet. Men detta år kändes det inte så. Jag gillar att vara barn länge i traditioner, men nu har jag passerat 20-strecket och det känns väl inte riktigt aktuellt med morgonpaket i julstrumpa då. Haha. Jag tror förresten jag var 13-14 år när jag  första ggn kände att jag inte ville ha en skattkarta till påskäggen. :$

Har precis ätit frukost, ska läsa klart lite bloggar nu och sedan bege mig till bussen och ut till stallet.

Ha en GOD JUL allihopa!!


2008. Har tappat bort dendär tomteluvan åt B :(

Kommentarer
Postat av: Bettan

God jul önskar Bettan och Olaf :-)

2011-12-24 @ 11:03:01
URL: http://bettanshast.blogg.se/
Postat av: Sussi

Som dom håller på nu så verkar dom vilja ha sporten till enbart en rikemanssport, förjäkla trist :(

2011-12-24 @ 21:42:20
URL: http://tantgigant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0