Sötfia

Blev att jag jobbade till halv 5 istället för 12 idag. De behövdes folk så vad gör man inte? ;) Åkte sedan till Bellisbus, men orkade inte rida. Hon är så go för just nu kommer hon alltid och möter mig sista metrarna när jag ska till henne i hagen. Go-fisen. :-)

Tog in och pysslade lite med henne, och först hade jag henne uppbunden, och då står hon helt lungt och stilla. Men så tog jag lös henne från "snörerna", haha och direkt då så ställer hon sig och stretchar med huvudet från sida  till sida för hon tror att hon ska få godis då. Jag brukar ju stretcha henne så efter träning elr så, och därför gör hon det självmant när hon tkr det är dags för godis. Så varenda gång jag närmar mig med borsten vid halsen te.x så tror hon att jag ska ge henne godis så då ställer hon sig och extrem-böjer på halsen bort mot magen och virveln o dedära, haha! Lilla sötnöt. :-)

Hon var inge varm alls i benet idag, och inte igår när jag var dit heller. Knepigt dedära.


En sommarbild lite random sådär! ;) Första upplagda bilden på bloggen

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja hon var riktigt fin idag, och härlig att arbeta med sa Madde! (:



Nej jag vet, hade tänkt ha alla bilder i samma inlägg som jag la upp idag, men sen tänkte jag att det inte vart så bra hah! Men nej 4 stycken är kanske inte en riktig bildbomb! hah ;)

2011-12-30 @ 19:06:27
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte vad de andra skrivit till dig men värmen i benen växlas fram och tillbaka, hit och dit på olika ben vad jag förstått :)Kan ju vara nå sånt?



Hoppas på det bästa!

2011-12-30 @ 19:16:30
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0