Produktutvärdering: HMC Pullarträns


HMC Pullarträns

Tänkte utvärdera
mitt senaste träns. Nämligen från HMC, billigt märke. Jag är väl helt ok nöjd, det är bra i storlek och har helt ok läder. Beror på vad man jämför med. Jag skulle kunna jämföra det med Hööks billiga träns, dom för under 200:-. Och dom tycker jag är helt ok.

Detta gick på 204:-, normalpris runt 400:-. Tycker det är prisvärt för 200:-, men skulle aldrig köpa det för mer.

Ett helt okej träns om man inte har så höga krav. Rätt svårt att få tag på är det oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Nej jag fick tyvärr ingen kod så man kan kolla :( har mailat hon som skickade sadeln fall hon fick någon kod, så hon kan skicka den till mig :)

2011-02-28 @ 22:16:31
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Vendela

snyggt! :) och om det var svårt att få tag på är det kul att vara lite unik men endå inte behöva lägga ner mkt pengar :)

2011-02-28 @ 22:25:31
URL: http://meraridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0