Dressyr

Idag red jag ett kort pass dressyr på finaste B. Vi har verkligen klivit över en tröskel nu, det känns helt otroligt roligt. Jag hoppas det håller i sig. Idag galopperade vi oxå för första ggn i lilla paddan på 2 ridpass. Och hon stressade inget! Inge hets. Dock något sur i vänstern, men wtf det är ju ingenting alls jämfört med hur hon blivit. Något spänd efteråt men kändes inte alls omöjlig. Fina fina B.

Red lite övergångar, ökade på tempot lite ibland, 8volter, ställa igenom ordentligt osv. Gjorde inge sidvärtes idag då vi red det så mkt sist.

Kommer en film imorgon. Dock inga bilder nästan då jag ville bli filmad och det blev nästan hela passet haha, typ 7 min? Förutom av- och framskrittning.

Kommentarer
Postat av: Josefina&Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

2011-07-31 @ 22:35:40
URL: http://allroundponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0