Skrittur

Jag och B drog iväg på en skrittur med Carro och Othilia på Donna och Elisa. Vi var ute 1 timme och 40 min, vi utforskade nån ny väg och kom till en slags läskig hundgård mitt i ingenstans, och alla hundarna började yla asläskigt när dom såg oss. Haha. :o Hjälp.. Kanske är the hills have eye-folk som bor där.

Gick iaf bra, B skötte sig fint. :-) Hihi. Fick slå ihjäl en hel del bromsar på henne idag, och hon var suuupertrött när jag hämtade henne i hagen idag. Så en skrittur var helt perfekt idag.

Sen smorde jag upp massa utrustning, fotade till-salu grejer och städade mina utrymmen. Nu kan man ju faktist ta sig fram.

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Jag tycker Bella är huuur fin som helst. Och jag tog nämligen hem ett varmblod för två veckor sen.. Har du något tips om hur man ska börja träna henne? Har börjat fått henne i form nu i skritten redan efter två veckor, så jag är nöjd. Men vill ju såklart få henne fin i alla gångarter..



Tänkte om du har något bra tips eftersom du har fått Bella så fin? :D

2011-07-17 @ 17:39:46
URL: http://juliahbjork.blogg.se/
Postat av: carro

super fin häst och blogg! :)



Vad har du för saker till salu ? :)

2011-07-17 @ 18:24:28
URL: http://lillharald.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hur tog hästarna hundmötet? Läskigt...



Spännande med salu saker! Typiskt att jag har köpstopp ett tag nu :/

2011-07-17 @ 20:48:48
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0