Intervaller med Berrabus

Har precis varit ute och intervalltränat Emmas ponny Berra. Han hade blivit mycket roligare att rida än sist jag red han. Han hade mer framåtbjudning och man behövde inte gå omkring och driva på honom hela turen utan han gick för egen maskin för de mesta.

Galoppen bjöd han till riktigt fint några ggr, men fick hålla igång han resterande ggr. Gick iaf bra, så jag är nöjd. Men jag kände mig otroligt sne idag :-/ Har ju inte varit hos min naprapat på nästan 2månader, för jag skjuter alltid upp saker om jag inte bokar en fast tid på engång. Och så har de blivit nu.. Så nu måste jag ringa, och hoppas på de bästa.

Har ätit lite pannkakor
med sirap nu, ska chilla lite en stund nu och sen blire näste man ut - Carino. :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sån sötplutt :D

2011-06-08 @ 23:11:53
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0