TJENA MITTBENA

Är hemma idag. Skulle typ titta på och heja på när 3orna lekte idag. Man ba jaaaaaaaaa! love it. Inte. :-) Imorse for jag hem kl 7 typ, åkte med Ekko när han skulle till skolan sin. Sen någon timme senare kom han och M och levererade mitt golv som är FÄRDIGUTSÅGAT! :D YEEEY! Till transporten alltså. Wiho. Så jag ska måla klart de sista när det börjar bli lite finare väder, så ska vi smälla in golvet sen. Lär ju dock dröja ett bra tag ändå tills den är helt klar, men men. En bra början iaf.

Idag ska jag RIDA. Himla skoj. ;) Får se vad jag drar ut prinsessan på. Är så grymt sugen på dressyr, och massa träning bara. Men jag ska nog iväg imorgon och dressyra. På söndag startar jag näst sist i 80n btw!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Ofc kommer jag meddela nya bloggen när den är klar :D Måste bara snygga till den lite först ;) Ser så tråkig ut, hehe!



VAD ROLIGT ATT DE GICK BRA PÅ TRÄNINGEN :D

2011-06-01 @ 10:23:04
URL: http://annamargarethaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0