Uteritt

Red ut med två goda vänner idag. ;) Gick super! Var himla mysigt må jag säga. Vi red genom byn, ut på kalhygget och ut på travbanan där vi tog en lång och härlig galopp. Bellan var så himla fin! Hon rann inte alls iväg utan galopperade på trevligt i en arbetsgalopp. Ökade på henne rejält några språng och sen saktade vi av och skrittade hem. Verkligen supermysigt! Underbart väder och allt. :-)

Tack så mkt allihopa för era fina ord ang. hoppdebuten! Ni är för goa mina fina läsare.

Nu ska jag läsa igenom 135-bloglovin-inlägg, och sen ska jag lägga upp finfina bilder från tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

SV: ja och det är bara förra hösten! när hon var fem var hon i princip svart

2011-06-06 @ 18:05:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

Hade 99 att läsa idag :P Snart halvvägs

2011-06-07 @ 21:13:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0