Fånga dagen! ;)

Sitter hemma idag. Har sån mensvärk och huvudvärk så pallade inte gå på skolan då. Läser lite bloggar och grejar, ska strax pilla lite i phothoshop och se hur min blivande tattoo kan tänkas se ut.

Läser överallt hur
alla längtar till sommarn så mycket. Tror man lätt glömmer bort att leva i nuet ibland, man glömmer att ta vara på dagen. Morgondagen kanske inte ens kommer.. Så jag försöker ta vara på det jag har NU. Gillar vintern skarpt, den är ju underbar. Och jag vet ju att snart kommer vår och även sommar, finns ingen anledning att sitta och dödslängta till något när jag har goa vintern här just nu, och jag kanske likagärna dör imorgon. Då är det väl bättre att jag tar vara på IDAG. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, ta vara på dagen, dock är det ganska jobbigt med vintern just nu när det håller på att smälta bort för det blir ju sjö överallt haha! (:

2011-03-21 @ 09:26:21
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0