Home

Var på första lektionen på skolan eftersom det är grupparbete, men for sedan hem eftersom jag har grym huvudvärk nu igen. Så känner mig ganska körd just nu, ska nog hoppa in i duschen och krypa ner i sängen och vila skallen.

Mussebus är hos veterinären
oxå, han blir där 3-4 timmar till. Han kom in med skadat öga igår så dom har sövt han nu och ska kolla om hornhinnan är skadad, sen ska han kastreras, vaccineras och id-märkas. Min prins! Så ikväll sover jag hemma så jag kan hålla koll på honom och mysa.

Blir nog ingen ridning
för mig då jag som sagt inte mår bra, men om inte Emma har tid att ta henne får jag vackert åka ut ändå. Så äre när man har häst! ;D

Haha just de, är grymt blåslagen idag. Brukar väl inte få så mkt blåmärken, men nu har jag ont/blåmärken på foten, i svanken, på låret, på ryggen och på axeln.. Well done!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Det visar ju att du gjort stora framsteg och vågar mer och mer. Härligt!



Jag har alltid svårt att hitta rätt tempo i hoppningen, tycker hopptempo går så fort (dressytanten i mig vill ha kontroll) och det är svårt att träna bort men det är ju bara hoppa och hoppa tills det släpper.

2011-03-22 @ 11:43:19
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0