Jobb

Igår blev det ingen ridning för min del. Skulle ha blivit skola + jobb, men jag gick aldrig i skolan. Har sån huvudvärk igen, men jag vet inte vrf den känns av mer när jag ska till skolan? Måste ju vara nåt psykiskt dedär. På lovet kunde jag må hur som helst men jag tänkte aldrig på det, kanske för att jag skulle få komma ut till stallet? Och nu när jag fortf. har huvudvärk så känner jag av den mer bara för att jag ska nånstans jag inte vill? Jaja, får börja knapra tabletterna igen så blir det nog bra.

Jag åkte iallafall och
jobbade ändå, och det gick väldigt bra. Hade så lätt schema och då går kvällen så fort! Sen kom älsk och hämtade mig så for vi hem till mig, elr ja först for vi och köpte godis m.m. :-)

Emma red igår, alla gångarter, lång och låg. Det hade gått så bra så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: jaa jag ska försöka bli mer ducktig på att lägga upp bilder och film! ;) har lite film som inte är redigerad (:

Tyvärr är jag oftast ensam i stallet så...

2011-03-15 @ 09:34:48
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0