Massage

Har varit ute och masserat Bellabus nyss. Hon fick nästan en helgenomgång, men hon var så fin så! Och när man verkligen tar tag i det och ger henne en genomgång från grunden så tycker hon att det är så skönt. Annars kan hon bli surig på mig om jag tar lite här och lite där ibland t.ex innan ridning. Men hon står och hänger med huvudet rätt mkt, tuggar och visar bra tecken på avslappning. Superkul! Det är då det är roligt att massera.

Jag minns i början när jag köpt henne och började ta ut ET och massör, jag fick verkligen inte till mina hemläxor och det var så frustrerande för B slappnade inte av en sekund. Stenhård i musklerna och nee.. jag fick inte till det. Men nu så äre andra bullar. ;)

Sen tog jag in
lite hästar och gav dom mat + täcken inför natten ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0